21 kwietnia

Kwiatki, bratki i stokrotki...

Gwarno za oknem... Ptaki głośno śpiewają, żaby zaczynają rechotać...
Przyroda na dobre obudziła się z długiego, zimowego snu i szybko nadrabia zaległości...
Coraz więcej kwiatów pojawia się w moim ogrodzie...
Słoneczko pięknie świeci, więc roślinki wyciągają swe główki ku słonku.
Dają tyle radości:))
pierwsze tulipany
sasanki
stokrotki
miodunka
krokusy
pierwiosnki...

Posadziłam kolejne kwiatki: bratki....
.... i niezapominajki:))

Na stawie pojawił się skrzek...

i niespodziewani goście - para kaczek...
Co roku na wiosnę odwiedzają mój ogród...:)))

Dzięki mojej siostrze mam lustrzankę, więc udało mi się zrobić zdjęcie płochliwym kaczkom:))))
Dzięki siostra:)))))))

Pozdrawiam wiosennie:))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Pasje Pani K , Blogger