20 maja

Haft matematyczny

Kiedyś koleżanka w pracy pokazała mi kartki na różne okazje wykonane haftem matematycznym. 
Byłam zauroczona.
Teraz postanowiłam spróbować:)
Oto moja pierwsza praca:
Ostatnio mam wrażenie, że czas płynie jakby szybciej. Doba ma za mało godzin. 
Tyle mogłabym jeszcze zrobić...., mam tyle pomysłów...
A w ogrodzie też jakby wszystko przyspieszyło...
Szkoda tylko, że niektóre wiosenne kwiaty tak szybko przekwitają:(
Biegam więc w wolnych chwilach z aparatem, aby zachować to piękno na dłużej...

Oto kilka zdjęć z mojego ogrodu i pierwszych kwiatowych dekoracji:)))
 Przesyłam gorące pozdrowionka:)))

3 komentarze:

  1. Jestem pełna podziwu nad haftem-super wyszło.
    Ogród masz przepiękny i kwiatowe dekoracje takie oryginalne. Bardzo podobają mi się roślinki, które wynurzają się z butów. Super!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny ogród... taki kolorowy i bajkowy...relaks w takim miejscu to pewnie prawdziwa przyjemność...

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Pasje Pani K , Blogger