29 marca

Wieści ekspresowe...

Dzisiaj ekspresowe wieści z Warsztatu:
Warsztat często świeci pustką...!
Najwyższa pora pomyśleć o zbliżających się Świętach Wielkanocnych...!
Weny twórczej brak...:(
Zamiast tego:
........
Za oknem wiosna i prace w ogrodzie rozpoczęte:)
Jak tu siedzieć w domowym warsztacie, jak ogród woła.... i uśmiecha się do mnie w promieniach słonka:)))
Nogi same mnie niosą, a ręce same łapią za grabie i łopatę....
To lubię najbardziej - spędzanie wolnego czasu w ogrodzie, przy pracy:)))
Taki wysiłek fizyczny daje mi poczucie szczęścia:) 
Rośnie produkcja endorfin i serotoniny.

Dziś więc króciutko.

Kartka, którą przygotowałam dla mojej przyjaciółki Oli... wiosenna i radosna:)
 oraz duży zając, a właściwie pani zajęczyca, która wyskoczyła już z Warsztatu w nieznanym kierunku;)

Pozdrawiam wiosennie:)))))

2 komentarze:

  1. Wcale Ci się dziwię, nikomu się nie chce w domu siedzieć gdy słoneczko zaświeci :)
    Karteczka cudna, zajęczyca ma piękną słoneczną, wiosenną sukienusię.
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  2. Pani zajęczyca pięknie się prezentuje, a karteczka śliczna! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Pasje Pani K , Blogger