29 kwietnia

Kwiatki - bratki:):)

Bratki kojarzą mi się z wiosną i radością.
Te silne kwiatki, którym nie straszne wiosenne przymrozki, jako jedne z pierwszych zdobią mój ogród.
Sadzę je w różnych pojemnikach. 
Saboty są pamiątka z wycieczki do Holandii:):):)
Szkoda tylko, że jeden pod wpływem wody pękł:(
W tym roku nadałam im lekko różowy odcień, aby ożywić nieco kącik z drabinką. 
Kolor różowy pasuje do tej części ogrodu.


oto jak wykorzystałam tabliczki-etykiety z Biedronki:

Pozdrawiam:):):)

3 komentarze:

  1. Fajne :) Bardzo mi się podobają wszystkie aranżacje :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem zachwycona Twoimi ogrodowymi dekoracjami !
    Masz świetne pomysły i talent !
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. 58 year-old Staff Accountant III Briney Kinzel, hailing from Listuguj Mi'gmaq First Nation enjoys watching movies like Blue Smoke and Lockpicking. Took a trip to Lagoons of New Caledonia: Reef Diversity and Associated Ecosystems and drives a Ferrari 250 GT LWB Tour de France. recenzja

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Pasje Pani K , Blogger