30 grudnia

Świąteczne dekoracje przed domem

Święta to magiczny czas.
Atmosfera świąt... ludzie nam bliscy... wspomnienia...
cud narodzin Jezusa...
...to wszystko magia...

Jednak, aby poczuć radość i tę wyjątkowość świąt ozdabiamy też świat wokół siebie: dom, ogród, miejsce pracy...
Lubię ładne dekoracje, światło lampek oraz świec. Wszytko to pomaga stworzyć ten przytulny, ciepły, nostalgiczny klimat.

Ozdoby, oprócz domu, są u mnie również przed domem.

Dominuje tu szary kolor.
Wykorzystałam stare kalosze i łopatę i powstały takie ozdoby:




Ze starego swetra zrobiłam wianek na drzwi:

Do stworzenia tych dekoracji zainspirowały  mnie prace Anny z blogu http://lecewkulkiwdomuiwogrodzie.blogspot.com/

Zajrzyjcie do niej koniecznie. Anna tworzy piękne dekoracje.
W jej sklepie zakupiła dekoracyjne haki i metalowe krople, które posłużyły mi do tegorocznych przydomowych dekoracji:):)

 Na zakupionych u Anny hakach zawiesiłam jutowe bombki i lampion:


A metalowe krople przyozdobiłam szyszkami i jutowym sznurkiem:


Pojawiły się również kolejne betonowe dekoracje - gnomki, ale o nich w następnym poście:)



Na tarasie wykorzystałam stare sanki i łyżwy:


 Najładniej jest, gdy zapada zmrok i zapalam światełka:)



Czyż nie jest magicznie? 

Pozdrawiam wciąż czując magię świąt:):):)

9 komentarzy:

  1. Pięknie i magicznie ! Życzę aby Nowy Rok 2020 był właśnie taki - piękny i magiczny !
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję:) Również życzę samych radosnych chwil w 2020 roku:):) Pozdrawiam serdecznie:):):)

      Usuń
  2. Piękne dekoracje i taki śliczny, świąteczny nastrój Ci wyszedł.
    Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, dziękuję:)
      Tobie również życzę dużo szczęścia w 2020 roku:):):)

      Usuń
  3. Pięknie i Świątecznie masz wokół domu. Życzę Ci jak najlepszego Nowego Roku! :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Również życzę, aby 2020 rok przyniosł same szczęśliwe chwile:):)

      Usuń
  4. Bardzo oryginalne dekoracje. Mnie najbardziej spodobała się łopata z kaloszami!

    OdpowiedzUsuń
  5. Koszyki prezentują się wprost doskonale. Warto zajrzeć na www.koszyki.net.pl – mają wiele do zaoferowania.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Pasje Pani K , Blogger