13 października

Kartka urodzinowa

Pisałam ostatnio o wygranym CANDY u Goi. W minionym tygodniu Goja przysłała mi przeróżne materiały do robienia kartek i to o wiele więcej niż oferowała w zabawie. 
BARDZO DZIĘKUJĘ:))))
Dzisiaj, mając trochę wolnego czasu, postanowiłam, że spróbuje zrobić kartkę. Rozpoczęłam oczywiście od przeglądania blogów z przeróżnymi kartkami. Mogę tylko podziwiać kreatywność blogerek:)))

Chociaż robiłam już kartki wykorzystując haft matematyczny, to scrapbooking jest dla mnie czymś nowym.
A oto moja pierwsza praca (przyznaję, że wzorowałam się na pracach Goi):

Wykonanie tej kartki sprawiło mi wiele radości:)))))

Pozdrawiam:)

2 komentarze:

  1. Bardzo udany debiut ... miło mi że sprawiłam ci trochę przyjemności :))))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Mówisz, że zaczynasz? ta kartka jest piękna :) Bardzo delikatna :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Pasje Pani K , Blogger