01 grudnia

Nowe i stare ozdoby świąteczne

Za oknem szaruga jesienna... 
Zginające się od wiatru gałęzie drzew i strugi deszczu tworzą nieco przerażający widok....
Za to w domu blask adwentowych świec tworzy przyjemny klimacik:))

Wciągnęło mnie robienie bombek ze styropianowych kul i powstały nowe - kolorowe oraz kolejna wersja w odcieniach szarości.
Szkoda, że mam tak mało czasu na robótki. 
Głowę mam pełna pomysłów, tylko doba coraz bardziej się kurczy...
Wyciągnęłam dzisiaj moje szydełkowe ozdoby świąteczne z ubiegłych lat.
Oto niektóre z nich:
 małe aniołki
i dzwoneczki.
Znalazła się również gwiazda betlejemska
Lubię nowe wyzwania i nowe pomysły. 
Szybko nudzę się stosując jeden wzór i technikę, dlatego bardzo cieszę się,
że mogę czerpać pomysły od Was drogie blogowiczki:)))

Pozdrawiam cieplutko:))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Pasje Pani K , Blogger