02 stycznia

Betonowe gnomki

Pisałam już o kulach i kurach zrobionych z betonu.
Przed świętami pomyślałam o zrobieniu skrzatów, krasnali, gnomków... różnie można je nazwać.
Znalazłam filmik i postanowiłam, że spróbuję zrobić takiego gnomka.
Zakupiłam mocny beton B-20, znalazłam stare, grube rajstopy (wykorzystałam je zamiast skarpet), przygotowałam miejsce pracy i zaczęłam tworzyć mojego skrzata. Chciałam, aby był trochę wyższy, niż ten z filmiku, ale ciężka czapka go przygniatała. Zrobiłam więc najpierw tułów z nóżkami i nosem i pozostawiłam, aby beton się trochę związał. Dopiero potem uformowałam czapkę i całość zostawiłam do wyschnięcia. Z resztek betonu i rajstopy zrobiłam jeszcze worek;) Po trzech dniach gnomki wyschły i mogłam je wykorzystać jako uzupełnienie dekoracji świątecznych przed domem.
Myślę, że te gnomki zostaną w ogrodowych dekoracjach na dłużej......:)




Praca z betonem daje dużo satysfakcji. Polecam:):)
Ja na pewno jeszcze coś zrobię;)


Pozdrawiam:):):

5 komentarzy:

  1. Świetny!!! Jeszcze takich nie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:):) Bardzo łatwo je zrobić, więc zachęcam:):)

      Usuń
    2. Nie mogę, mam alergię na tego typu rzeczy. Nie mogę dotykać ani nawet wdychać oparów z ich produkcji :( Kupiłam sobie gotowe donice i testuję ale też nie jestem pewna czy do końca jest ok. A tak lubię beton!

      Usuń

Copyright © Pasje Pani K , Blogger