01 stycznia

Zielono mi:)

Tak, tak... zielono mi:)
Mimo, że do wiosny jeszcze sporo czasu, ja postanowiłam, że cały 2020 rok będzie u mnie zielony...

W tym celu zakupiłam Kalendarz ogrodniczy 2020 w sklepie Zielonego Pogotowia i z mocnym postanowieniem systematycznej pracy w ogrodzie rozpoczęłam nowy rok.  Dodatkowo zainstalowałam sobie w telefonie aplikację Zielonego Pogotowia. Dzięki niej będę na bieżąco z pracami ogrodowymi. Najbardziej cieszy mnie fakt, że część prac można wykonać teraz, kiedy jest kalendarzowa zima. Dotychczas zimą jedynie otrzepywałam iglaki z suchych gałązek. No i jeszcze, jak staw zamarzał, przycinałam trawy rosnące na brzegu stawu. Liczę, że jeśli niektóre prace wykonam teraz, a pogoda temu sprzyja, łatwiej będzie mi ogarnąć prace wiosenne w marcu i kwietniu.
Pan Grzegorz z Zielonego Pogotowia ma ogromna wiedzę ogrodniczą, a przede wszystkim jest praktykiem. Dzieli się swoim doświadczeniem w przystępny sposób tak, że łatwo zastosować jego wskazówki. Kilka dni temu po obejrzeniu filmiku "Przycinanie jeżyn" przycięłam jeżynę w moim ogrodzie. Jakie będą efekty tego zabiegu zobaczę latem;)
Sporo filmików z poradami znaleźć można również na kanale YouTube Zielonego Pogotowia. Są filmiki tematycznych jak i relacje z dyżurów eksperta, gdzie pan Grzegorz wraz z córką Michaliną odpowiadają na pytania słuchaczy. Mają przy tym duże poczucie humoru, co zachęca do oglądania i umila chwile spędzone z Zielonym Pogotowiem.

Ogród to maja pasja, więc chciałaby W 2020  roku znaleźć więcej czasu na rozwijanie tej pasji.

Dzień pierwszy - odpoczynek:):):)

Startuję w nowym roku z nową zieloną energią i mogę śpiewać:

Zielono mi, jak w niedzielę,
Dziękuję Ci, najmilsza ma,
Za tę zieleń.
Zielono mi,To ty, właśnie ty
W noc i we dnie mi się śnisz
I jesteś moją ciszą
W mieście złym.

ZIELEŃ - moja najmilsza, wyśniona, dająca ciszę...

Pozdrawiam:)
Zielono zakręcona 
Pani K

1 komentarz:

  1. Coraz bardziej zielono, wiosna idzie:) Bardzo fajny blog.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Pasje Pani K , Blogger