26 lutego

W ogrodzie...

Mieliśmy dzisiaj piękną, słoneczną pogodę. W sam raz na prace ogrodowe:)
Usuwałam liście, których sporo nawiało podczas zimowych dni oraz przycinałam wszelkie suche roślinki.
Nie wiem tylko, czy nie za wcześnie wyczyściłam rabaty, odkrywając byliny i rośliny cebulowe, może jeszcze będzie mróz?!
Chcę, żeby już było ładnie i czysto. Tak pięknie świeciło słoneczko:):):) Zachęcało do robienia porządków w ogrodzie:):):)


Oczyściłam również budki lęgowe. Ptaki będą mogły na nowo budować swoje gniazdka.
Wyjęte z budek gniazdka wykorzystam do dekoracji. Szkoda mi je wyrzucić.
Ileż to te małe ptaszęta muszą się napracować, aby zbudować dla swoich piskląt takie gniazdka...


Pozdrawiam serdecznie:):):)

2 komentarze:

  1. Ja też od kilku dni sprzątam po zimie. Dzisiaj zauważyłam pączki na klematisach, oby zima nie wróciła !
    Dziękuję za wiosenny spacer po Twoich włościach !
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. 49 yr old Programmer III Eleen Cameli, hailing from Port Hawkesbury enjoys watching movies like "Sound of Fury, The" and Lacemaking. Took a trip to Catalan Romanesque Churches of the Vall de BoíFortresses and Group of Monuments and drives a Ferrari 250 GT SWB "Competition" Berlinetta Speciale. dodatkowe srodki

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Pasje Pani K , Blogger