08 marca

Czuć wiosnę...

Dziś od rana pięknie świeci słońce, czuć wiosnę w powietrzu.
W ogrodzie rośliny budzą się z zimowego snu. W tym roku to sobie za bardzo nie pospały;)
Kwitną krokusy, hiacynty, pierwiosnki gruzińskie, miodunka plamista ukryta pośród kamieni. Drobne żonkile mimo, że rosną w cieniu lada dzień rozwiną swe pąki.










Wierzba sachalińska pięknie rozwinęła swe bazie na spłaszczonych i skręconych pędach


Pracy w ogrodzie mnóstwo, ale radość przy tym ogromna. Uwielbiam ogrodowe prace. Szkoda tylko, że praca zawodowa ogranicza mi czas poświęcany mojej pasji.

Zakupiłam już bratki i powstały pierwsze wiosenne dekoracje:












  Jak cudownie znów poczuć wiosnę:):)

Pozdrawiam serdecznie:):):)

7 komentarzy:

  1. Ja juz czekam na wiosnę ❤️ W niedziele była tak piękna słoneczna pogoda, ze az poczulam sie wiosennie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz niesamowite pomysły na dekoracje, potrafisz ze zwykłego wiadra zrobić prawdziwe cudowne dzieło !!
    Pozdrawiam i życzę zdrowia !

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepięknie. Moje patio z kamieni nie jest takie idealne. Ciągle czymś zarasta :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładne kompozycje w cynowych naczyniach zrobiłaś. Jak dobrze, że możemy cieszyć się wiosennymi kwiatami.

    OdpowiedzUsuń
  5. Super te kompozycje kwiatowe. Ja dalej dbam o swój ogród, muszę coś wymyślić z jego dobrym nawodnieniem, a nie chcę sama regularnie podlewać, myślę o czymś automatycznym :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie masz ten ogród ozdobiony, a możesz mi powiedziec w jakim sklepie ogrodniczym najczęściej robisz zakupy?

    OdpowiedzUsuń
  7. 22 year old Tax Accountant Courtnay Murphy, hailing from Angus enjoys watching movies like Investigating Sex (a.k.a. Intimate Affairs) and role-playing games. Took a trip to Timbuktu and drives a Defender. kliknij tutaj, aby przesledzic

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Pasje Pani K , Blogger