28 marca

Radosnego Alleluja:)

Przygotowania do świąt ruszyły pełną parą.
Mój warsztat już właściwie zamknięty. Teraz wykorzystuję to, co wcześniej zrobiłam i tworzę wielkanocne dekoracje. Sporo pomysłów zaczerpnęłam z blogów, które przeglądałam:))) 
 Kurkę i kogucika zrobiłam na szydełku parę lat temu.
Już nie pamiętam skąd wzięłam wzór (na pewno z jakiejś stronki www).
Jakoś przywiązałam się do nich i stanowią miły akcent Wielkanocnych dekoracji:)))
Za oknem jeszcze sporo śniegu, więc kwiaty w wazonie to powiew wiosny w moich czterech katach:))
 Te śliczne żonkile dostałam od mojej przyjaciółki Dorci:))))
Dziękuję:))) Buziaki:)))))
Do wianka w kształcie jajka wykorzystałam gałęzie wierzby, którą zdążyłam przyciąć przed kolejnym atakiem zimy:))
Jajka to chyba obowiązkowy element wielkanocnych dekoracji:))
 Jajka styropianowe oklejone sznurkiem wystarczy zapakować w folię i już gotowy upominek wielkanocny:))
Chłodne wieczory miło spędzić przy blasku świec:)) 
U mnie blask i ciepło świec bije z "niby" kominka.


Spokojnych i wiosennych Świąt życzę:))
Pani K

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Pasje Pani K , Blogger